HR | Office Manager

Carina Petersen

Mijn naam is Carina Petersen, woonachtig in Brandevoort samen met mijn partner en 3 kinderen. Per 1 november ben ik gestart bij Forexx in de functie van HR| Office manager.

Bij mijn vorige werkgever diverse HR werkzaamheden uitgevoerd en ik wilde me hierin verder ontwikkelen. Verder heb ik ruime ervaring met administratieve, secretariële en organisatorische werkzaamheden op verschillende niveaus. In deze functie ben ik het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers en voer ik ondersteunende taken uit voor de diverse business units. Daarnaast houd ik me bezig met allerlei operationele en facilitaire zaken.

Mijn manier van werken is een mix van zakelijkheid en enthousiasme. Ik ben een discreet persoon die geen acties voor zich uitschuift. Ik ben punctueel, kom mijn afspraken na en heb een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.

Door mijn service- en klantgerichte houding ben ik flexibel, sociaal, dienstverlenend ingesteld.

Wil je meer weten over mij of Forexx? De koffie staat klaar!